Followers

Friday 2 January 2015

Assalamualaikum 2015

Alhamdullillah...
Dah masuk tahan baru 2015.

Banyak suka duka 2014.
Semoga 2015 memberi seribu harapan dan sinaran baru dalam hidup kami sekeluarga.

Tahun nie, Miss Irdina akan muka bersekolah di PASTI.
Huhu, persediaan satu apa pun belum buat lagi.

Penghujung 2014, Kelantan dilanda banjir yang teruk.
Semoga semua mangsa tabah menghadapi segala dugaan dan akan terus bangkit memulakan kehidupan baru.

Allah tak akan menguji kita kebih dari apa yg kita mampu, itu pegangan saya sehingga saya mampu redha di atas segala ujian yang di alami.

Harapan terbesar saya tahan 2015 nie, semoga saya dapat membebaskan diri saya daripada segala hutang piutang dan semoga saya dapat melonjakkan ekonomi kami sekeluarga, agar saya dapat memberikan yang terbaik untuk anak-anak, ibu bapa dan diri sendiri.

Ayuh kita sama-sama berusaha.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment